sábado, 20 de marzo de 2010

Obras 2010-2000


A continuación podeis ver mis obras desde el año 2000 hasta el 2010.


2010


Abraçada a la platja





Cafe Duomo





Conversa





Familia en el bar





Moto groga







Nens empaitant un gat





Prenent el sol





Asseguts a la font





Terrassa





Turistes menjant fruita





2005





Tovallola vermella







Genet groc





Maternitat i flors





Bus turístic





Gent de ciutat





L'avi





Llegint al blanc







Noia i gos







Ocells de paper





Pardals al fil de la llum



Tràfic a la ciutat







Venus del mirall





Menina amb fruites





Menina amb gent





Menina al jardí





Menina amb ocells





Menina amb peres





Babel al cap de Giovanna



2000

2 comentarios:

  1. La prima-vera-conda i menina amb síndria que tinc a casa em reconforten l'ànim i em fan somriure cada vegada que me les miro. Quina sort que tinc!

    ResponderEliminar
  2. Quina sort tinc jo Muntsa, que persones com tu mostrin aquest carinyo a la meva obra, ès un carinyo que m'arriba a mi.
    Un petó Muntsa

    ResponderEliminar